field force field force field force field force field force
„Naším cílem je kvalitním výrobkům Vaší společnosti zajistit DPSM na všech prodejních místech..“

Merchandising výrobků

Naším cílem je kvalitním výrobkům Vaší společnosti zajistit distribuci, pricing, shelving a merchandising (DPSM) na všech prodejních místech.
  • Distribuce - zajistíme, aby Vaše produkty byly umístěny na určených obchodech.
  • Pricing - neustále monitorujeme ceny na trhu, zajistíme správné označení cenovkou.
  • Shelving - naším cílem je získat pro Vaše produkty nejlepší umístění.
  • Merchandising - poskytneme Vašim produktům komplexní péči v místě prodeje.
  • Doplňování zboží - v každém místě prodeje je přítomen merchandiser dle zadané frekvence nastavené pro zachování 0% vyprodanosti.
  • Optimalizace skladových zásob - merchandiser průběžně sleduje skladové zásoby, kontroluje záruční doby, vyskladnění dle FIFO (First-In-First-Out) - zahrnuto v kalkulaci merchandisingu.
  • Návrh a realizace objednávek - na základě odprodeje merchandiser navrhne a realizuje objednávku: systém zpětné vazby na customer service vč. ověření závozu (zahrnuto v kalkulaci merchandisingu).
  • Aktualizace inventurních stavu - blesková inventura zboží ve skladu/regálu a následná aktualizace dat řetězce (zahrnuto v kalkulaci merchandisingu).
  • Monitoring - realizace cenového zrcadla ze všech KAC (servisované i neservisované obchody), vždy k 8. dni v měsíci. Monitoring vyprodanosti, cen, přítomnosti novinek (zahrnuto v kalkulaci merchandisingu).
  • Remodeling - dle požadavku klienta realizace celoplošného remodelingu.
  • Zavádění novinek - okamžité zavedení novinek pomocí EAN/gold kódu: zpětná vazba na Key account manager (KAM).

Controlling a motivace

  • Individuální motivační systém merchandiserů (kvalita práce, výsledky plnění zadaných projektů, vyprodanost).
  • Systém reportingu činnosti merchandisera.
  • Area manager 80% času v terénu: store check, jednání v KAC, regionální porady.
  • Zpětná vazba od klienta.
  • Celkové hodnocení merchandisingových služeb - měsíčně.

Komunikace

  1. Okamžitá a plošná komunikace směrem k merchandiserům.
  2. Pravidelné porady s klientem v regionech – řešení problematických KAC.
  3. Zasílání týdenních plánů pro koordinaci obchodního týmu klienta a týmu agentury.
  4. Zasílání aktuální databáze merchandiserů.
  5. Aktivní komunikace o objednávkách, zasílání SMS.
  6. Okamžitá zpětná vazba na KAM a centrální sklad klienta o probíhajících promo umístěních.

Nadstandardní aktivity

  1. V rámci KAC instalace POP materiálu (promo stojanu, stojanu, ...).
  2. Dohadování umístění POP materiálu: zpětná vazba na KAM. Vytváření panelu prodeje (novinky, akce, ...).

Struktura společnosti

Česká republika

Slovensko

Komunikace